یزدفردا: گوشی‌های تاشو موتورولا به‌زودی از راه می‌رسند.

به گزارش یزدفردا: پس از برخی گمانه‌زنی‌ها، موتورولا رسماً تاریخ عرضه سری ریزر 50 را اعلام کرده است. دو گوشی هوشمند تاشوی جدید این شرکت 25 ژوئن (5 تیر 1403) معرفی می‌شوند؛ حدود 11 روز دیگر تا این تاریخ فاصله داریم. این سری گوشی‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟

به گزارش اندروید هدلاینز، موتورولای چین بالاخره تاریخ رونمایی از سری ریزر 50 را اعلام کرد. با‌توجه‌به اینکه این محصولات ابتدا در بازار چین معرفی می‌شوند، موتورولا احتمالاً زمان عرضه و معرفی جهانی آن‌ها را اعلام خواهد کرد. دستگاه‌های موردانتظار موتورولا Razr 50 و Razr 50 Ultra هستند.

موتورولا ریزر 50 اولترا در پایگاه‌های داده FCC ،TUV Rheinland و Dekra نیز مشاهده شده است. این مراجع نشان می‌دهند این گوشی پرچمدار همراه باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی باشد و حداقل در برخی بازارها با ترکیب نانو سیم‎‌کارت + eSIM عرضه می‌شود. همچنین انتظار می‌رود از شارژ 68 واتی نیز استفاده کند.

علاوه‌‍براین، حدوداً می‌دانیم این گوشی چه ظاهری خواهد داشت. «ایوان بلس»، منبع آگاه معروف، چندی پیش طراحی این گوشی را فاش کرده بود. این گوشی احتمالاً صفحه‌نمایش بزرگ در پنل پشتی با حاشیه‌های نازک داشته باشد. دوربین‌ها نیز داخل آن قرار خواهند گرفت.

موتورولا

گفته می‌شود یک صفحه‌نمایش 4 اینچی ثانویه کنار صفحه‌نمایش اصلی 6.9 اینچی دارد. نمایشگر اصلی ریزر 50 اولترا نرخ تازه‌سازی 165 هرتز ارائه می‌دهد. همچنین تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 قدرت این گوشی را تأمین می‌کند. گویا این گوشی به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

مشخصات ریزر 50 موتورولا

از سوی دیگر، شایعه شده است موتورولا ریزر 50 مجهز به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 7300X است و با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، در کنار این یک دوربین فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی، در پنل پشتی این گوشی نیز وجود داشته باشد. جلو نیز یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

ریزر 50 معمولی، صفحه‌نمایش ثانویه 3.63 اینچی و صفحه‌نمایش اصلی 6.9 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد داشت. در آخر، احتمالاً یک باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی برای موتورولا ریزر 50 در نظر گرفته شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا